Saturday, January 1, 2011

Pasukan 'Harimau' Malaysia Naik Kereta Perisai 'Barracuda' Di Jakarta.



Laporan berita mengatakan bahawa pasukan 'Harimau' Malaysia dan K Rajagobal telah di escort kerita perisai Barracuda dari Hotel Sultan ke Stadium Utama Gelora Bung Karno, Jakarta semasa pertandingan akhir (peringkat 2 ) Pila AFF Suzuki.


Syukur Alhamdulillah kerana semuanya selamat dan tidak ada kejadian yang tidak diingini berlaku. Penyokong-penyokong tuan rumah tidak bertindak liar walau pun di tempat sendiri.

Dan kepada sesiapa yang berkesempatan, luangkan masa untuk menyambut wira-wira 'Harimau' di KLIA.


Skil Pemain Malaysia (Piala AFF Suzuki) Atau Mereka Yang Tak Sempat Nak Tonton !!


p/s : Kepada sesiapa yang ingin menonton kembali saat-saat manis kemenangan pasukan 'Harimau' Malaysia, sila klik :- 'Mesti Tonton : Pasukan 'Harimau' Malaysia'.
Di sini penulis sertakan 2 klips video untuk sesiapa yang tidak berkesempatan atau ingin melihat kembali skil yang ditunjukkan oleh pemain-pemain 'Harimau' Malaysia semasa pertandingan akhir Piala AFF Suzuki.


Tahniah MIM ucapkan!! Tidak dapat dinafikan bahawa corak permainan, komitmen dan skil individual serta teamwork yang ditunjukkan oleh pasukan 'Harimau' Malaysia sangat membanggakan kita semua.

Lihat 2 video di bawah :-

1. Video Pertandingan Akhir (Peringkat 1) Di Stadium Bukit Jalil, Kuala Lumpur (26 Disember) :-




Video Di Stadium Bukit Jalil.





2. Video Pertandingan Akhir (Peringkat 2) di Stadium Bung Karno - Jakarta, Indonesia (29 Disember) :-

Video di Stadium Bung Karno, Jakarta.




p/s : Yang penting sekarang ialah untuk mengekalkan prestasi pasukan 'Harimau' Malaysia. Dalam masa yang sama, kita juga mengharapkan agar pasukan bolasepak negara kita akan terus maju dan berjaya lagi selepas ini.

Sumber: http://novandri.blogspot.com

No comments: